Jeśli organizujesz wydarzenie charytatywne, ważne jest, aby wiedzieć, jak budżet. Ważne jest, aby nie dać się w nad głową, a posiadanie dobrze zaplanowanego budżetu zapewni lepszy odbiór. Oto kilka wskazówek, które pozwolą Ci zacząć. Nie zapomnij promować swojego wydarzenia za pomocą mediów społecznościowych.
Planuj wyprzedaż podwórkową
Jeśli organizujesz wyprzedaż podwórkową, aby zebrać pieniądze na targi charytatywne, istnieje kilka kroków, które musisz podjąć, aby odnieść sukces. Po pierwsze, określ ile miejsca potrzebujesz, aby zorganizować wydarzenie. Możesz być w stanie wykorzystać miejsce w swojej społeczności, które ma duży ruch pieszych, ale jeśli organizujesz dużą wyprzedaż podwórkową, będziesz musiał wynająć miejsce w bardziej odpowiedniej lokalizacji. Pamiętaj również, aby uwzględnić czas na przygotowanie miejsca. To dlatego, że trzeba będzie zorganizować wszystko z wyprzedzeniem i umieścić tagi cenowe na przedmioty.
Po zebraniu darowizn, nadszedł czas, aby zatrudnić wolontariuszy, aby pomóc Ci etap sprzedaży. Będziesz potrzebował ludzi, aby pomóc Ci ustawić obszar sprzedaży i wziąć duże przedmioty z domów. Najlepiej zorganizować wyprzedaż na zewnątrz, gdzie będzie widoczna i przyciągnie przechodniów. Upewnij się, że odwiedzisz dzielnice o niskich dochodach, aby zwrócić uwagę na wyprzedaż, oraz zaprojektuj gadżety i ulotki promujące wydarzenie.
Organizacja aukcji
Zanim zorganizujesz aukcję, powinieneś najpierw zastanowić się, dla jakiego rodzaju organizacji non-profit zbierasz fundusze. Na przykład, organizacja non-profit z siedzibą w innym stanie może nie mieć dużej sieci zwolenników, ale lokalna szkoła może mieć tylko mieszkańców zainteresowanych udziałem w aukcji. W takich sytuacjach wirtualna aukcja może być świetnym sposobem na przyciągnięcie większej liczby uczestników.
Aby zorganizować udaną aukcję charytatywną, należy mieć zespół wolontariuszy lub pracowników, którzy mogą zaplanować i przeprowadzić wydarzenie. Przewodniczący aukcji powinien kierować zespołem i mieć szeroką sieć połączeń.
Ustawienie systemu znaczników imiennych
Ustawienie systemu znaczników imiennych dla wydarzenia non-profit jest dobrym pomysłem, ponieważ może rozwiązać kilka problemów dla wydarzenia. Nonprofit mają takie same potrzeby identyfikacji osobistej jak inne firmy, ale mogą mieć inny zestaw obaw, w tym koszty i wydajność.
Jednym ze sposobów organizacji identyfikatorów imiennych jest zakup uchwytu na identyfikatory i wkładek w nim. Następnie możesz użyć kolorowych wkładek, aby skoordynować swoje wydarzenie. Możesz użyć tych ramek do identyfikatorów imiennych i wkładek dla fundraiserów, wydarzeń wolontariackich i innych kampanii. Organizacje non-profit mogą używać identyfikatorów jako skutecznego sposobu na zbieranie pieniędzy, promowanie świadomości i przyciąganie sponsorów.
Powinieneś także rozważyć projekt swoich identyfikatorów. Możesz użyć poziomych lub pionowych identyfikatorów, aby dać więcej miejsca na nazwiska i sprawić, że będą wyglądać bardziej stylowo, ale pamiętaj, aby wybrać schemat kolorów, który uzupełnia temat wydarzenia. Możesz także wkomponować w identyfikatory logo, kolorystykę, symbole i grafiki Twojego wydarzenia. Jeśli nie jesteś pewien, co zawrzeć, możesz również przeglądać online i pobierać szablony.
Promuj swoje wydarzenie w mediach społecznościowych
Aby skutecznie promować swój jarmark charytatywny, musisz zrozumieć swoją grupę docelową. Jest to szczególnie ważne, gdy planujesz promować swoje wydarzenie w mediach społecznościowych. Twoja grupa docelowa może różnić się od regularnych darczyńców, dlatego warto o tym wiedzieć, aby móc odpowiednio zaprojektować kampanię w mediach społecznościowych. To może pomóc Ci dotrzeć do szerszej grupy odbiorców.
Po pierwsze, przygotuj swoje strony w mediach społecznościowych. Możesz to zrobić, tworząc bio na każdej stronie, opisując, co robi Twoja organizacja charytatywna i jak ludzie mogą pomóc. Możesz na przykład użyć hashtagów, aby przyciągnąć nowych zwolenników do swojej strony. Możesz również użyć filmów do promowania swoich targów charytatywnych. Filmy powinny być krótkie i słodkie – poniżej dwóch minut. Możesz również użyć adnotacji, aby połączyć się z innymi powiązanymi filmami. Opisz swoje wydarzenie za pomocą krótkiego opisu i połącz swoje filmy z witryną lub stroną rejestracji.
Zatrudnij komitet planowania klienta
Jeśli chodzi o organizowanie wydarzeń charytatywnych, istnieje wiele komponentów do rozważenia. Dla organizacji non-profit, może być trudno zaplanować i przeprowadzić duże wydarzenie fundraisingowe bez odpowiedniej infrastruktury. Muszą one nie tylko koordynować wielu producentów i sprzedawców, ale także zarządzać kosztami i oczekiwaniami. Planista imprez jest nieocenionym zasobem, ponieważ może pomóc w zarządzaniu wszystkimi tymi aspektami.
Ważne jest, aby znać demografię swojej publiczności przed planowaniem imprezy charytatywnej. Będzie to miało wpływ na rodzaj rozrywki i działań, które planujesz. W przeciwnym razie możesz stworzyć nudne wydarzenie. Pamiętaj, aby wybrać odpowiednie rodzaje rozrywki dla swojej publiczności i upewnij się, że wprowadzisz na rynek wydarzenie w sposób, który przekona Twoją publiczność do uczestnictwa.